Nog 4 nachtjes!!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Merel Berg - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes!!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Merel Berg - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes!!!

Door: merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

13 Februari 2014 | Nederland, Deventer


Beste mensen,
Ik ga maar vast iets schrijven op mijn blog. Over 4 nachtjes vertrek ik samen met Ellen van Essen naar India, Chennai, om daar voor bijna 3 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen op een project voor straatkinderen.
Zonder ons loopt het project ook, maar wij zijn er echt voor de extra aandacht voor de kinderen. Wij gaan leuke dingen met ze doen en uitjes organiseren! Hiervoor hebben wij ook geld ingezameld.
Afgelopen zaterdag heb ik een actie gedaan bij Bagels & Beans waar ik werk. Van elke warme drank die er verkocht werd ging er 1 euro naar het project! Dat het 175 euro opgeleverd! Verder heb ik nog van een heleboel mensen geld gekregen voor het project! Bedankt daarvoor!! Ik denk dat Ellen en ik samen rond de 800 euro hebben opgehaald, misschien nog meer, dat laat ik nog weten. Ik denk dat wij daar heel wat kinderen blij mee kunnen maken.
Ik vind het ontzettend spannend om te vertrekken, maar ik heb er onwijs veel zin in. Mijn spullen zijn bijna gepakt en alles is goed geregeld.
Het was nog even gedoe of het visum er op tijd zal zijn maar gelukkig is dat ook goed gekomen!
Nu is het nog de laatste spulletjes kopen en inpakken en van ontzettend veel mensen afscheid nemen en dan vliegen we maandag middag om 14.35 vanaf Dusseldorf. We komen 's ochtends om 8 uur lokale tijd aan. In India is het 4,5 uur later dan in Nederland.
Via dit reisverslag kunnen jullie me volgen en het volgende verslag zal komen als ik in India ben!
Liefs Merel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Ik ben Merel van den Berg, 18 jaar en ik ga voor 2,5 maand vrijwilligerswerk doen in India.

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 7084

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 10 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: